Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

Het begin

Mijn reis begon op Schiphol waar ik van iedereen afscheid moest nemen, een lastig moment, maar het is voor een goed doel!

Mijn eerste vlucht was van Amsterdam naar Houston, wat ongeveer 9 uur duurde. Omdat ik alleen was, leek de vlucht nog langer dan normaal te duren. Toen ik eindelijk aankwam op Houston dacht ik dat alles goed zou verlopen, maar natuurlijk moest er iets mis gaan. Toen ik eindelijk aan de beurt was bij Customs, bleek ik een formulier te zijn vergeten thuis in Alkmaar. Hierdoor werd ik apart genomen in een kantoortje waar ik 2 uur moest wachten en allemaal vragen moest beantwoorden. Gelukkig is alles goed gekomen.

Na de nodige uren nog gewacht te hebben op Houston kon ik eindelijk terug een vliegtuig in en op naar Albuquerque. Deze vlucht duurde 1,5 uur dus dat was al heel snel voorbij.

In Albuquerque aangekomen stond mijn Arrival Family op me te wachten, en gingen we gauw naar het huis. Ik schrok wel even toen ik 3 honden zag, maar gelukkig waren ze heel rustig.

28 Juli hadden we een beetje een rustige dag bij het zwembad en leerde ik iedereen beter kennen. Waaronder de andere Exchange student Siiri die uit Finland komt. Heel verassend voelde ik me meteen op me gemak, en mijn verlegenheid is achtergebleven in Nederland.

29 Juli gingen we naar Sadia Peak om te klimmen. Dit is een berg die op het hoogste punt zo een 10.000 feet boven het zeeniveau ligt. De tram om naar boven te gaan is de op een na langste tram ter wereld. Het was een flinke wandeling om helemaal op de top te komen, maar het uitzicht was geweldig.

Morgen reis ik verder samen met Siiri naar ons vaste gastgezin voor het jaar.

Lots of love

Reacties

Reacties

Mam en pap

Wat een mooie start van je blog! Fijn dat het allemaal zo goed gaat met je en geniet vooral! See you later...alligator

Inge

Wat leuk dat je meteen niet meer praat in het metriek stelsel en alle grootste, langste, hoogste records vermeldt! ???? Gaat wel goedkomen met dat integreren, Isa! Tof!

Annabel

Wauw dat klinkt echt te gek!

mariska

yesss nu al goed bezig isa ben trots xxx

maria

Wat een pech daar in Houston, maar gelukkig veilig gearriveerd.

Marianne en Marten

Je hebt in de eerste week al heel wat meegemaakt. Geweldig ,geniet er vooral heel erg van.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!