Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

6 maanden in Amerika

Lieve allemaal,

Tja dan zit je zomaar al 6 maanden aan de andere kant van de wereld, zonder enige intentie om al naar huis te gaan. Het tweede semester op school is immidels al in volle gang, en het lijkt nog drukker dan de eerste te zijn. Helaas betekend dit wel dat ook het zwemseizoen volgende maand aan het einde komt. Het is een onwijs leuke ervaring om deel uit te maken van een team dat zo hecht is als dit zwemteam. Ik heb zelfs nog een medaille weten te verdienen tijdens een van de wedstrijden met mijn relay team. Vorige week was girls metro, wat inhoud dat alleen de meiden zwemmen en de jongens zich verkleden, en vandaag was het aan de meiden de beurt om zich te verkleden. Ondanks de kou buiten besloten we om als ''Hula girls'' te gaan, superleuk. Natuurlijk hoort het er dan ook bij dat e elkaars huizen en bomen inpakken met WC papier.

Afgelopen vrijdag begon Trump zijn tijd als president echt, het leek wel de verkiezingen opnieuw, at een chaos overal. Iedereen was of heel erg boos met Trump als president, of heel erg gelukkig (Zoals Josh). Erg bijzonder dus om mee te maken.

Verder is er in de maand januarie nog niet zo heel veel gebeurd. Ik ben druk bezig om mijn springbreak naar Hawaii te plannen wat nog een heleboel gedoe kan zijn als de vliegmaatschappij niet helemaal wilt meewerken. Ook probeer ik op school met zoveel mogelijk dingen mee te doen om mijn schema zo vol mogelijk te maken. Tot nu toe lukt dat nog onwijs goed.

Ondanks dat mijn jaar nog lang niet voorbij is, ben ik al over de helft, wat betekend dat mijn organisatie YFU al bezig is om mijn terugvlucht naar Nederland te boeken. Wat voor mij betekend dat ik maar eens moet gaan nadenken over een studie die ik dit jaar wil gaan beginnen. Pffffffffft.

Lots of love,

Isa

Reacties

Reacties

papa en mama

Een medaille....en dat met zwemmen! Dat hadden wij nooit verwacht ;-) Wat leuk dat je nu ook voor allerlei buitenschoolse clubjes wordt gevraagd! Nu aftellen naar Hawaii!!!!!

Maria

Wat een tijd alweer 6 maanden. Het is zo superleuk om te lezen wat je allemaal doet. Nu weer een kei in zwemmen, wat kunnen jullie toch sporten!? Geniet nog maar met volle teugen van de komende periode en ik ben benieuwd naar Hawaii. Liefs?

John

Klinkt awesome! Hoop dat het een beetje uit te houden is daar zonder mij! Ik kijk er naar uit om alles uit eerste hand te horen.

P.s. januari ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!