Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

Een nieuw gastgezin, Utah en mijn eerste football game.

Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn blog heb geupdate en er is een boel gebeurd in de tussentijd. Ik zal maar meteen beginnen met het grootste nieuws.

Ik ben van gastgezin veranderd. Na een maand bij mijn eerste gastgezin gewoond te hebben, leek het ons verstandiger dat Siiri en Ik opzoek zouden gaan naar een ander gastgezin. Er is niks ergs gebeurd, het klikte helaas niet zo goed als dat we gehoopt hadden. Na een paar dagen rond vragen vond ik al gauw een ander gastgezin in dezelfde buurt en ik woon hier nu bijna 3 weken. Ik voel me hier helemaal thuis en ik ben weer helemaal gelukkig ookal hebben ze een hondje.

In de week van 5 september ben ik met mijn nieuwe Host family naar Utah gegaan. Hun oudste dochter Hailie, met wie ik het onwijs goed kan vinden, ging naar college dus brachten we haar weg. Utah was erg overweldigend, maar het was onwijs leuk om een nieuw deel van Amerika te ontdekken. In Utah ontmoete ik de hele familie, en wow dat waren veel mensen. We hebben veel bergen beklommen, de stadsparade bekeken, en zijn naar de kermis gegaan. De Amerikaanse kermis is erg anders dan onze kermis, ze hebben vooral veel eten en bijna alles is gefrituurd.

Eenmaal weer terug van Utah moest ik weer terug naar school. Ik heb het nog steeds naar me zin op school, ondanks het huiswerk, en ik geniet van bijna elke les. Elke week is er wel wat anders te doen op school. Zo stemde we deze week voor Homecoming King and Queen, en om een goede zus te zijn stemde ik voor mijn host broer. Gisteravond ben ik naar mijn eerste football game gegaan, waar ik onwijs genoten heb. Er is een groot vak waar iedereen van school in verzamelt en we allemaal juichen en springen. Er hangt een onwijs goede sfeer en bijna iedereen heeft verf ergens in zijn/haar gezicht, in de schoolkleuren natuurlijk. Ik was samen met een grote vriendengroep en de helft van het Cross Country team.

De afgelopen weken waren dus een heftige achtbaan van gevoelens en het was zeker een uitdaging. Nu alles weer een beetje rustiger wordt zal ik proberen om vaker te schrijven.

Veel liefs,

Isa

Reacties

Reacties

mama

Fijn dat je nu zo snel je draai gevonden hebt!!!

Marianne

lieve Isa,
Wat fijn voor je dat dit gezin je een veilig thuis geeft, en dat je het op school ook erg leuk hebt. Ga nog fijn genieten van al die dingen die Amerika voor jou zo speciaal maken.
liefs .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!