Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

9 maanden in Amerika

Lieve allemaal,

Het is gek om hier alweer te moeten schrijven, de tijd is om gevlogen en het voelt totaal niet als of er weer een maand voorbij is.

April begon heel erg goed met Prom. Ik had onwijs veel plezier met mijn vriendinnen en we gingen vooraf uit eten en foto's maken, de hele mikmak. Een groot verschil met de andere schoolfeesten was er eigenlijk niet, maar het was nog steeds onwijs leuk en ik heb het heel erg naar me zin gehad.

Pasen zat er ook weer aan te komen natuurlijk. In Amerika hebben ze de traditie dat je een paasmandje met snoep en cadeautjes krijgt. (Een traditie die we ook gauw in Nederland moeten invoeren denk ik.) Hier naast hebben we alle clichés ook gedaan zoals eieren schilderen en zoeken en lekker brunchen.

Om deze maand af te sluiten hadden we vandaag de laatste oriëntatie van het jaar bij mijn Area rep Beth. Alle YFU uitwisselings studenten in Albuquerque/Santa Fe komen dan bij elkaar en dan praten we over de aankomende periode. Omdat dit alweer de laatste meeting was, ging het voornamelijk over de voorbereidingen voor vertrek naar huis. Ja ja het is alweer bijna zover, 12 juni, over 43 dagen om exact te zijn, zit ik alweer in het vliegtuig op naar Nederland. Gelukkig heb ik nog een drukke periode voor de boeg voordat ik weer terug moet. Familie tripjes naar Lake Powell en Zions, Josh die binnenkort klaar is met de middelbare school, mijn hotsfamilie die deze zomer gaat verhuizen naar Washington D.C en natuurlijk nog zoveel mogelijk leuke dingen gaan doen met al mijn vrienden hier.

Verder gaat alles hier zijn gangetje, ik heb me alweer inschreven voor een studie aangezien de 1 mei deadline er alweer aan zit te komen. Ik heb mij inschreven voor de studie ''Lerarenopleiding Engels'' aan de HVA. Ik heb er heel veel zin in, vooral om daadwerkelijk weer mijn hersenen te gebruiken voor schoolwerk.

Ik weet dat het een kort verhaal is, en ik beloof dat de volgende wel weer langer zal zijn, maar er is gewoon niet heel veel gebeurd deze maand om over te schrijven.

Love,


Isa

Reacties

Reacties

mama

Dier maand is snel gegaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!