Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

Florida Georgia Line, Homecoming en Balloon Fiesta

Lieve allemaal,

het is weer even tijd voor een update hoor, schijnbaar is er iets fout gegaan de eerste keer dat ik dit verhaal uploade. Er is weer een heleboel gebeurd in de afgelopen paar weken.

Op 24 September begonnen we met een concert van het country duo band gebeuren Florida Georgia Line, wat super vet was. Ik ging samen met Josh en Siiri heen en we hebben onwijs genoten ondanks dat we een regenbui op ons hoofd kregen terwil het concert buiten was.

Op 1 oktober hadden we ons eerste echte schoolfeest, Homecoming. TIjdens homecoming vier je de schoolspirit volgens Josh. De hele week was er spiritweek op school, waarin je elke dag een ander thema hebt, en je je volgens dat thema moet verkleden. Supergrappig om te zien, en op vrijdag is er een football game waar iedereen heen gaat ter voorbereiding van het feest. Gelukkig wonnen wij onze Homecoming game. En op zaterdag wordt dit afgesloten met het feest, was super leuk was en super gezellig om naar toe te gaan met mijn vriendinnen. Het is wel een boel geregel hoor, een zo een feest, en wat geeft het sommige mensen veel stress. Het hoogtepunt van het feest was de photobooth.

Verder hadden we afgelopen week een paar dagen vrij van school zodat we naar het internationale Balloon Fiesta konden gaan. Iets wat alleen in Albuquerque te doen is, en waar iedereen die hier woont zo trots op is. De ouders van mijn Host-Dad kwamen speciaal vanuit Utah om het te bezoeken. We moesten dan wel om 4 uur sochtends op staan, maar om al die honderden luchtballonen op te zien gaan, was prachtig. De foto's zijn niks vergeleken met hoe het was.

Veel liefs,

papa

Heel erg leuk zo, je hebt het er maar druk mee.
Geniet vooral van alle leuke dingen die je daar mee maakt.
kus van mij en je mama.

Je zus

Wow zussie dat klinkt echt super tof allemaal!!
Geniet er allemaal maar lekker van!
Love you

marianne

hoi Isa, wat een mooie verhalen komen er uit Amerika van jou. Begrijp er uit dat jij je goed vermaakt .
liefs

Maria

Lees nu pas je verhaal, want je zat in mijn ongewenste mailbox. Gauw teruggezet natuurlijk. Wat beleef je veel en wat zal je genieten. Ontzettend leuk klinkt het allemaal en wat goed dat je je zo weet te redden in het verre Amerika. Zelfs een heel nieuw gezin gevonden. Super hoor. Je bent een echte Amerikaganger!!!
Liefs