Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

4 maanden in Amerika

Lieve allemaal,

Vandaag is het zondag 27 november, en dat betekend dat exact 4 maanden geleden ik op het vliegtuig stapte om het avontuur van mijn leven aan te gaan. En ik moet zeggen tot nu toe valt het nog niet tegen. Tuurlijk, er waren wat ups en downs maar ik geniet van elke seconde.

Sinds de vorige update is er al weer veel gebeurd.

Ik ben van Cross Country zo het water in gedoken, en ik zit nu samen met Josh bij het zwemteam van school. Tot nu toe bevalt het nog heel goed, ondanks dat de trainingen erg zwaar zijn. Ik had nooit gedacht dat ik zwemmen zo leuk kon vinden.

Afgelopen week was Thanksgiving, de meest Amerikaanse feestdag die er maar bestaat. De gehele dag bestaat uit lekker eten en nog meer eten. Alle cliche's kloppen dus. Meteen na Thanksgiving wordt de kerstboom in huis gehaald en versieren we het gehele huis voor kerst.

Afgelopen vrijdag hebben we de Carlsbad Caverns bezocht, dit zijn druipgrotten, die zo een 2,4 kilometer onder de grond zitten. Super interessant. Zaterdag hebben we White Sands bezocht, denk aan super witte duinen maar zonder de zee. Het zand was nog witter dan sneeuw!

School gaat nog steeds heel erg goed, en nog een paar weken totdat het eerste semester voorbij is. Na 4 maanden merk ik echt dat ik naast Engels, nog niks geleerd heb, maar ik moet wel toegeven dat school hier een stuk leuker is.

De Stokes' voelen al echt als mijn Amerikaanse familie, vooral Ethan die de rol als vervelend broertje veels te leuk vindt. Nog een paar weken tot kerst en Hailie weer thuiskomt voor de vakantie.

Time flies when you are having fun.

Veel liefs

Reacties

Reacties

Peter de badeend

Geweldig dat je het leuk hebt!
Ziet er allemaal zo gaaf uit, ik ben jaloers hoor ; )

Inge Adams

Wow, Isa! Geweldige verhalen. Blij voor jou!

Maria

Wat leuk om weer wat te horen van je. Super dat het je goed bevalt en je beleeft heel wat! Blijf er maar heerlijk van genieten, het jaar vliegt voorbij er zit alweer 1/3e deel op.

papa en mama

Eindelijk weer een update...we hebben er naar uitgekeken! Fijn om te lezen en alvast gefeliciteerd!!!!

marianne

Je hebt al een hoop gedaan en ondernomen,
hoop voor jou dat er nog veel mooie tripjes voorbij komen,
langs deze weg alvast gefeliciteerd met je verjaardag,
liefs uit almere.

Mariska

Het is weer geweldig geschreven, goed dat je het weer zo leuk hebt, ik mis je!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!