Isa's uitwisselingsjaar in Albuquerque

7 maanden in Amerika

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst hier heb geschreven, maar tijd vliegt voorbij dus hier nog even een update. Ik zit alweer ruim 7 maanden in Amerika, en alles gaat nog steeds heel goed. Het zwemseizoen is ondertussen aan een einde gekomen helaas, het was een onwijs leuke ervaring en ik heb een heleboel leuke mensen leren kennen. Ik heb besloten om wel een lente sport te gaan doen op school, dus samen met alle anderen exchange students die ik heb leren kennen op Volcano Vista hebben we ons aangesloten bij het meiden tennis team. We zijn pas net begonnen, maar het is leuk om wat extra tijd met elkaar door te brengen na een lange schooldag. Vorige week kwam Hailie onverwacht op bezoek omdat ze een weekje vrij had van school, het was heel erg gezellig en leuk om nog even tijd door te kunnen brengen. In februari is er niet heel veel gebeurd hier, wel hadden we winterball op school. Ik ben samen met Lilly (exchange student van Duitsland) heen gegaan en we hadden een exchange student van haar organisatie uitgenodigd. Het was een hele leuke avond.

Iets wat heel bijzonder was afgelopen maand is het basketbal seizoen bij ons op school. Naast Football, is basketbal de grootste sport hier in de staat. Mijn school, Volcano Vista, staat er om bekend dat we niet bepaald de beste spelers hebben, het was ook geen verrassing dat we dit seizoen begonnen als nummer 12. Maar dit jaar was onze school onverwacht goed, en gisteren hebben we de staats kampioenschappen zelfs gewonnen voor het eerst in 7 jaar. Hele leuke ervaring om daar bij te zijn dus.

Verder gaat alles hier gewoon rustig zijn gangetje. Het volgende dat er aankomt is Springbreak volgende week, en ik heb er onwijs veel zin in omdat ik een weekje naar Hawaii ga met YFU. En daarna komt het schooljaar al weer rustig aan zijn einde met nog een paar highlights zoals Prom in april.

Veel liefs!

Reacties

Reacties

papa en mama

Alvast heel veel plezier in Hawaii, geniet ervan!
xxxx

Daphne Zijlstra

Zeven maanden alweer! En zo te lezen, maak je nog steeds mooie en leuke dingen mee. Gaaf! En dan ook nog HAWAII....... vervelend zeg :-). ENJOY!

Marianne

Wat geweldig een weekje Hawaï , dat mag je niet missen. Heel veel mooie momenten daar en geniet er van.liefs????????????????

Hanneke

Wow wat cool allemaal! Nee hoor we zijn helemaal niet jaloers ???? en straks een echt prom een mogen maken....Hoe leuk! Have fun!

Hanneke

"een echte prom mee te mogen maken" hehe ???? 'dikke' vingers en een telefoon toetsenbordje......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!